2016. szeptember 06. 19:24 - Ingridea

Mindenség

Az illusztráció Zsigri Zoltán Ébredés című kötetének verse alapján született.

Zsigri Zoltán: Mindenség

 

Nekem te vagy a

Lángoló tűz és a tiszta jég

A magas Alpok és a mély

Tengerfenék

Egy végtelen egyensúly

Mely az életem tartja,

Erőt adsz mindig, mikor

Eljő a hajnal

 

Nekem te vagy a

Vöröslő vér és a virágok a réten

A fényes nap s minden csillag

Fenn az égen

A végtelen érzés

Mely a szívemet hajtja,

Erőt adsz mindig, mikor

Vége a napnak

 

Neked én vagyok

A vad harcos és a szenvedélyes szív

Ha kell, ápol, vagy kézen fogva vezet

Ha az alkalom hív

Ez a végtelenség

Mely a szívedet hajtja

Erőd és fényed leszek,

Csak mondd ki nekem halkan

 

Nekem te vagy a mindenség

Címkék: olaj vászon
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ridaalkotasok.blog.hu/api/trackback/id/tr7011683193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása